Lediga jobb som Eventproducent i Västerås

Se lediga jobb som Eventproducent i Västerås. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Västerås som finns hos arbetsgivaren.

Publik söker Eventbokare

Ansök    Okt 11    Publik i Västerås AB    Eventproducent
Publik söker en driven och kreativ Eventbokare som vill vara med och utveckla vårt nöjesutbud. Om rollen Som Eventbokare på Publik ansvarar du för att planera, boka och arrangera vårt program med artister, DJs, liveband, komiker och temakvällar. Du arbetar nära ledning och marknadsföring för att skapa en varierad och attraktiv eventkalender som stärker Publiks position som Västerås ledande nöjesdestination. Arbetsuppgifter Boka artister, DJs, komik... Visa mer
Publik söker en driven och kreativ Eventbokare som vill vara med och utveckla vårt nöjesutbud.


Om rollen
Som Eventbokare på Publik ansvarar du för att planera, boka och arrangera vårt program med artister, DJs, liveband, komiker och temakvällar. Du arbetar nära ledning och marknadsföring för att skapa en varierad och attraktiv eventkalender som stärker Publiks position som Västerås ledande nöjesdestination.


Arbetsuppgifter
Boka artister, DJs, komiker och andra akter
Förhandla och hantera avtal samt kontakt med bokningsbolag
Koordinera logistik och genomförande kring event
Samarbeta med marknadsföringsteamet för att lyfta varje arrangemang
Utvärdera resultat och bidra till utvecklingen av Publiks eventprofil



Vi söker dig som
Har erfarenhet av eventplanering, bokning eller arrangemang inom nöjesbranschen



Ansökan:
Skicka din ansökan och en kort presentation av dig själv till [email protected]
Ange ”Eventbokare” i ämnesraden. Visa mindre

Eventansvarig ESS Productions - Mälardalen

Ansök    Okt 6    ESS Hotel Group AB    Eventproducent
Välkommen till ESS Group! På våning 25 i Jacy'z huset i Göteborg hittar du ett passionerat support-team bestående av avdelningar som jobbar med allt från marknad och sälj till IT och projektledning. Här hittar du också det lilla, men snabbt växande, teamet på ESS Productions och nu vill vi hitta dig som vill vara ansvarig för våra event på Steam Hotel och Ellery Beach House. Om rollen: Hos oss finns det inget som heter ”trötta konferenser”. När våra gäster... Visa mer
Välkommen till ESS Group! På våning 25 i Jacy'z huset i Göteborg hittar du ett passionerat support-team bestående av avdelningar som jobbar med allt från marknad och sälj till IT och projektledning. Här hittar du också det lilla, men snabbt växande, teamet på ESS Productions och nu vill vi hitta dig som vill vara ansvarig för våra event på Steam Hotel och Ellery Beach House.
Om rollen:
Hos oss finns det inget som heter ”trötta konferenser”. När våra gäster vill kombinera sin mötesdag eller event med en 5-kamp i skogen, kajakpaddling på sjön, vinprovning eller musikquiz – då är det vi som löser det!
Som eventansvarig äger du hela processen, från att sälja och planera aktiviteten till att koordinera och genomföra eventet med gruppen. Du är ansvarig för aktiviteten på plats och säkrar att den blir professionellt genomförd - alltid med högt engagemang och lekfullhet från hela teamet. Efter avslutat event följer du upp för att säkerställa hög kvalitet och gästnöjdhet.
Utöver ovan kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att vara:
bemanningsplanering inför aktiviteter och event.
själv delta i genomförandet men även leda teamet på plats.
förbereda inför aktiviteter med allt från inköp och rekvisita till uppsättning och logistik.
analysera eventen kopplat till kvalitet och gästnöjdhet för att säkerställa value for money och utvecklandet av framtida aktiviteter. Rapportera till ledningen.

Rollen utgår från Steam Hotel i Västerås men en hel del resande förekommer.
Vem är du?
Vi tror att du har tidigare ledarerfarenhet som supervisor eller team leader samt erfarenhet inom mötesverksamhet/event. Du är en strategisk doer och har en skarp blick för flöde, detaljer och energi. Du kan göra snabba behovsanalyser, dels under införsäljningsmomentet men även under genomförandet för att snabbt kunna ställa om utefter behov och förutsättningar. Vad händer om ni ska vara utomhus men himlen målas svart av kommande regnskur? Ah, du fattar poängen.
Men viktigast av allt – du vill skapa magi i det lilla. Du är en varm, professionell och lekfull person som gillar att få andra att växa. Du tror på vikten av service, detaljer och ett leende som aldrig känns påklistrat.
En förutsättning för rollen är att du har B-körkort.
Om du fortfarande är intresserad kommer här det finstilta:
Anställningsform: 100% tillsvidare, 6 månaders provanställning Arbetstid: Varierande dag, kväll & helg. Tillträde: Så snart som möjligt Lön: Enligt överenskommelse Tjänsten utgår från Steam Hotel i Västerås.
Vi kommer kalla till intervjuer löpande, sista ansökningsdag är den 6 november. Vi ser fram emot att höra från dig!
/Jonas & Clara Visa mindre

Match och evenemangsansvarig till VSK Fotboll

Ansök    Dec 21    Norén & Lindholm AB    Eventproducent
Vill du vara med och skapa ett magiskt värdskap för VSK Fotbollsevenemang? Vi är stolta över att vi, VSK Fotboll, kommer att spela i Allsvenskan 2024! Nu behöver vi utveckla vårt värdskap. Vi söker dig med fokus på projektledning och värdskap för VSK Fotbolls alla evenemang och leveranser till våra partners. Som Match- och evenemangsansvarig för VSK Fotboll kommer du att ha en central och ledande roll i all planering och genomförande av olika evenemang o... Visa mer
Vill du vara med och skapa ett magiskt värdskap för VSK Fotbollsevenemang?

Vi är stolta över att vi, VSK Fotboll, kommer att spela i Allsvenskan 2024! Nu behöver vi utveckla vårt värdskap. Vi söker dig med fokus på projektledning och värdskap för VSK Fotbolls alla evenemang och leveranser till våra partners.

Som Match- och evenemangsansvarig för VSK Fotboll kommer du att ha en central och ledande roll i all planering och genomförande av olika evenemang och aktiviteter för klubben. Ditt huvudansvar kommer vara att säkerställa att varje evenemang står för en fantastisk upplevelse och ett utmärkt värdskap för såväl supportrar som sponsorer. Vi vill att våra matchdagar ska bli en härlig upplevelsedag i hela Västerås, som börjar redan innan match med gemenskapsfrämjande aktiviteter för alla åldrar. Västerås ska bada i grönvita färger.  

Rollen som Match- och evenemangsansvarig är bred, rolig och förenat med stort ansvar och innehåller många omväxlande och varierande arbetsuppgifter som till exempel:

Initiera, leda, organisera och projektleda alla VSK Fotbollsevenemang kring representationslagens matcher och partnerhantering
Vara huvudansvarig för schemaläggning och logistikflöden som har med arenan att göra under matchdagar


Vara huvudansvarig för personalstödet under matchdagar, (matchvärdar, parkeringsvärdar, ackreditering, kioskpersonal, m fl.)
Vara huvudansvarig för service och värdskap, dvs säkerhetsställa att våra partners och publik får ett värdskap i toppklass


Vara delaktig i klubbens partnerbearbetning tillsammans med säljare/marknad samt ansvarig för ”fulfillment” av våra partneråtaganden


Etablera och underhålla samarbets- och leverantörsavtal


Vara delaktig i Intäkts- och kostandshantering kring våra event och marknadsaktiviteter


Jobba med rapporteringar kring evenemang och aktiviteter – ekonomi/publik/försäljning/personal


 

Vem är det vi söker för denna roll:

Vi kommer att lägga stor vikt på din personlighet. Vi ser att du är en prestigelös relationsbyggare och tycker om att ge människor god service och värdskap. Du är van att leda människor med glädje, respekt och omtanke. Det är du som får alla att känna sig värdesatta och bekräftade. Vidare så har du en positiv livssyn, är trygg i dig själv och är mycket stresstålig. Du har även en kommunikativ förmåga i att uttrycka dig på ett vänligt, tydligt och uppmuntrande sätt.

För att lyckas i rollen så behöver du sannerligen tycka om att vara ”spindeln i nätet” samt kunna hantera många olika både uppgifter och människor, ibland i stressiga situationer. Det är därför viktigt att du är strukturerad och har en god organisatorisk förmåga, ser och förstår flöden för optimerade evenemang och även besitter en god administrativa förmåga, då arbetet även kräver förståelse för leverantörsavtal, noggrannhet med rapportering, schemaläggning mm.

Vad vi tror du har gjort innan:

Vi tror att du har en gedigen arbetslivserfarenhet som gett dig goda insikter och kunskaper lämplig för denna roll. Du kan ha arbetat som projektledare för större event, mässor, konvent, eller kongresser med fler än 1000 deltagare eller på liknande sätt koordinerat större verksamheter och flöden med kunden i fokus.

Du har goda kunskaper i Office och Excel samt du har lätt för att utrycka dig på svenska både i tal och skrift. Du behöver ha körkort och helst även en egen bil. Detta är en heltidstjänst med varierande arbetstider där kvälls- och helgarbete förekommer. Då vi är en säsongsbunden verksamhet, är tjänsten baserad på årsarbetstid, dvs det kan under säsongen medföra mer tid under perioder men ge möjlighet till längre semester eller mindre arbetstid under andra perioder.

Då VSK Fotboll är en lokal stolthet så vill vi att du bor i Västerås eller dess absoluta närhet inom Västmanland. 

Varför denna roll?

Vi vill att du ska vara en del av VSK Fotboll med Glädje, Ansvar och Gemenskap i förarsätet och se värdet som föreningen tillför. Det är nog inte för lönen du tar denna roll utan den fantastiska möjligheten att göra ett rejält avtryck och vara med att bygga upp en helt ny eventfunktion, förvandla idéer till framgångsrika evenemang som i sin tur kommer att ge dig ett otroligt stort och brett kontaktnät.

Om klubbenVSK Fotboll är Västerås fotbollslag med en lång historia som sträcker sig tillbaka 119 år i tiden. Från att traditionellt varit en klubb för stadens arbetare har VSK idag vuxit till att attrahera människor från stadens och närområdets alla hörn. VSK Fotboll präglas av en ständig strävan att förbättra sig. Vi jobbar hårt med utbildning av våra ledare, forma våra barn- och ungdomsspelare till goda spelare och människor samt skapa excellens i våra representationslag – allt i en anda där klubbens värdeord hålls i fokus: Glädje – Gemenskap – Ansvar. Läs mer på vskfotboll.nu

Låter detta intressant för dig? Din ansökan registrerar du på www.norenlindholm.se eller genom knappen nedan snarast, urval och intervjuer sker löpande. Frågor om tjänsten besvaras gärna av Marie hos Norén & Lindholm på 021-81 18 88.

Välkommen! Visa mindre

Eventsamordnare

Mälardalens universitet (MDU) är Sveriges nyaste universitet. Med vår vision, att vara ett progressivt och samverkande universitet där vi tillsammans formar en hållbar framtid, vill vi göra verklig skillnad. Vill du vara med och bidra till vår utveckling? Tillsammans bidrar vi till en mer hållbar framtid genom kunskap och innovation. Vi anser att ny kunskap och nya perspektiv bäst skapas och uppnås i samverkan med andra - kollegor, studenter, näringsliv ... Visa mer
Mälardalens universitet (MDU) är Sveriges nyaste universitet. Med vår vision, att vara ett progressivt och samverkande universitet där vi tillsammans formar en hållbar framtid, vill vi göra verklig skillnad.

Vill du vara med och bidra till vår utveckling?

Tillsammans bidrar vi till en mer hållbar framtid genom kunskap och innovation. Vi anser att ny kunskap och nya perspektiv bäst skapas och uppnås i samverkan med andra - kollegor, studenter, näringsliv och offentlig sektor såväl nationellt som internationellt.

Kommunikationssektionen arbetar för varumärket MDU, intern och extern kommunikation, nationell och internationell studentrekrytering och eventsamordning. 
 
Anställningsinformation
Anställningsform: Tillsvidareanställning som inleds med eventuell provanställning
Omfattning: Heltid
Antal anställningar: 1
Sista ansökningsdag: 31 december 2024
Stationeringsort: Västerås
Akademi/enhet/sektion: Kommunikationssektionen

Arbetsuppgifter
Som eventsamordnare arbetar du med planering och genomförande av interna och externa event samt besök. Du svarar på frågor och ger råd till medarbetare som ska genomföra egna evenemang. Du ger stöd till universitetets medarbetare inom eventadministration med inbjudningar, gästlistor och annat praktiskt.

I rollen som eventsamordnare arbetar du kreativt för att skapa inramning och profilering av evenemang. Du kommer att ha en viktig roll i att bidra till MDU:s varumärke och hur vi uppfattas av omvärlden.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har utbildning som är relevant för arbetsuppgifterna som eventsamordnare eller på annat sätt inhämtad kompetens som arbetsgivaren bedömer som lämplig. Du har minst tio års dokumenterad erfarenhet av att planera och genomföra interna och externa evenemang, i eller för större företag och organisationer. Du har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska. Vidare är du van att arbeta administrativt i digitala verktyg som eventsystem och CRM. Givetvis är du van att planera och genomföra stora och komplexa evenemang. För att lyckas i rollen behöver du också ha ett intresse för det akademiska livet.

Meriterande
För denna anställning är det meriterande om du har utbildning inom projektledning eller motsvarande erfarenhet som vi bedömer likvärdig.


Personliga förmågor
Vid en samlad bedömning av lämplighet läggs även vikt vid personliga förmågor. Alla anställda vid MDU förväntas samarbeta och bemöta kollegor och studenter med respekt, ta ansvar för verksamheten och de egna arbetsuppgifterna samt bidra till en god arbetsmiljö.

Framgångsfaktorer för rollen som eventsamordnare är att du är utåtriktad, lyhörd och serviceinriktad. Du har lätt för att skapa goda relationer då arbetet innebär mycket samarbete såväl inom universitetet som med externa målgrupper, samarbetspartners eller leverantörer. Du har god förmåga att arbeta strukturerat, såväl analogt som med hjälp av digitala system. Vidare kan du hantera flera uppgifter parallellt, ibland under tidspress. Du har ett strategiskt förhållningssätt och driver självständigt uppdrag framåt. Dessutom delar du gärna med dig av kunskaper och erfarenheter till kollegor.

Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför.

Ansökan
Gör din ansökan genom att klicka på knappen ”Ansök” nedan.

Den sökande ansvarar för att ansökan är komplett i enlighet med annonsen och universitetet tillhanda senast sista ansökningsdag.

Välkommen med din ansökan!

Fackliga representanter:

Saco-S [email protected]

Susanne Meijer ST-OFR/S, tel: 021-10 14 89

Vi undanber oss all kontakt med försäljare av annonser. Vi har gjort våra strategiska val för denna rekrytering. Visa mindre

Eventprojektledare (Vikariat) - Steam Live

Ansök    Feb 28    ESS Hotel Group AB    Eventproducent
Ångan stiger inne på Steam Hotel, om väggarna kunde tala finns det historier från 100 år tillbaka. Att kliva in under den enorma kristallkronan, ta sig upp till översta våningen för asiatiska smaker och blicka ut över Mälaren, det är verkligen en helt magisk känsla. På Steam är det inte en tråkig sekund, stora banketter, nykära par, underhållning och så mycket mer! Vi skapar upplevelser i världsklass, minnen för livet och en arbetsplats att vara riktigt s... Visa mer
Ångan stiger inne på Steam Hotel, om väggarna kunde tala finns det historier från 100 år tillbaka. Att kliva in under den enorma kristallkronan, ta sig upp till översta våningen för asiatiska smaker och blicka ut över Mälaren, det är verkligen en helt magisk känsla. På Steam är det inte en tråkig sekund, stora banketter, nykära par, underhållning och så mycket mer!
Vi skapar upplevelser i världsklass, minnen för livet och en arbetsplats att vara riktigt stolt över och vi lever våra värdeord i allt vi gör. Att vara Passionerad, Professionell, Lekfull och Personlig är vad som gör oss unika och vad som får oss att växa. Vår ambition är att The Steam Hotel ska ge känslan av ett personligt boende där varje detalj är noga genomtänkt.
Nu söker vi dig som tillsammans med teamet vill vara med och skapa våra återkommande Steam Live evenemang. Hela hotellet är vår scen och våra evenemang innefattar allt från mat och dryck, musik, humor, hälsa och ja…som vi brukar säga ”the sky is not the limit”.
Vi söker en senior eventprojektledare med stark genomförandekraft och med erfarenhet av försäljning samt affärsutveckling. Du kommer arbeta självständigt och rapportera till Commercial Manager. Du är även omringad av ett fantastiskt team med specialister kring försäljning, food & beverage, marknadsföring och hotell. Du driver själv dina projekt och agerar beställare till avdelningar i huset samt externa leverantörer tillsammans med produktionsledare i teamet.
Du är en naturlig förebild som med närvaro, feedback och äkta värme gör allt för att ge huset, kunden, leverantörer och gästerna de bästa förutsättningarna. Vi vill skapa event i världsklass. Vår målsättning är att under 2025/2026 genomföra minst 3-4 Steam Live evenemang i månaden.
Vi ser dig som en handlingskraftig problemlösare med ett utvecklat sinne för ordning och reda. Du är flexibel, prestigelös och innovativ samt tar dig an utmaningar med ett positivt förhållningssätt och en inget är omöjligt attityd.
Du är en naturlig relationsskapare och har sedan tidigare stor erfarenhet från försäljning, upphandling, budgetering, uppföljning samt research och pitch av nya koncept. Då du tidigare lett flertalet projekt/produktioner är du van att leda, styra och motivera teamet.
Vi ser att du som söker har passion för service och värdskap. Du har minst tre till fyra års erfarenhet av försäljning och event. Du har samarbetat med producenter, teknikleverantörer samt artister. Tidigare erfarenhet av hotell- och restaurangverksamhet är meriterande men inget krav.
Arbetet är flexibelt och föränderligt men du kommer bland annat att:
Agera bokare av vår interna bankettsal/övriga hotellytor
Agera beställare av interna funktioner i huset
Hantera offerter och beställa tjänster av externa leverantörer
Ansvara för att i god tid briefa involverade i projekten samt efter en tidsplan ge information och hålla i projektmöten
Hålla i projektbudget
Äga samt hantera biljettförsäljning
Ha yttersta ansvaret att evenemangen säljer slut och lokalen blir fullsatt
Vara beställare av marknadsmaterial för projekten i samråd med vår marknadsavdelning och hålla i tidsplan
Ansvara för att rätt information går ut till rätt gäster
Hitta och utveckla incitament för merförsäljning
Agera kontaktperson för leverantörer och artister samt förhandla om avtal, raider, teknik och priser
Ansvara för att kontinuerligt skapa nya koncept och aktivt leta nya upplevelser för att utöka konceptet Steam Live
Vara närvarande fysiskt på större genomföranden för att säkerställa leverans
Ansvara för ditt teams schemaläggning
Ha personalansvar

Vi söker dig som identifiera dig med karaktärsdragen: Våga testa-attityd Stark självkänsla Hög genomförandekraft Tydlig kommunikatör som förespråkar en god och öppen kommunikation Lösningsfokuserad Professionell, personlig, passionerad och lekfull Ledare
Om tjänsten
Anställningsform: Vikariat 1 år, med möjlighet till förlängning. Tillträde: 1 juni eller enligt överenskommelse Lön: Lön enligt avtal Arbetstiderna är varierande och innefattar kvälls- och helgarbete då det är av största vikt att du är på plats innan och under större genomföranden. I din roll kommer du att rapportera till Commercial Manager.
Om processen:
Vi kommer kalla till intervjuer från den 17 mars och framåt. Sista ansökningsdag 14 mars.
Uppfyller du inte alla exakt alla krav i annonsen? Tveka inte att skicka in en ansökan ändå, vi är beredda att överväga sökande med närliggande arbetslivserfarenhet och utbildning.
Hos oss får du en arbetsplats med utvecklingsmöjligheter, både inom huset liksom inom ESS Group. Vi jobbar ständigt med att utveckla våra medarbetare med hjälp av interna utbildningar inom ledarskap, stresshantering och mycket mer. Som medarbetare hos oss får du tillgång till extremt fina rabatter på våra destinationer och restauranger runt om i Norden. Vi ställer dessutom till med festligheter och andra roliga aktiviteter för att hålla samman teamet. Utöver det får du en säker anställning, friskvårdsbidrag samt otroliga kollegor som kanske till och med blir dina vänner för livet! Visa mindre

Fest- och bröllopsarrangörer

Ansök    Jan 26    Reyan Restaurang AB    Eventproducent
Är du intresserad av fest och event? Bra, då kanske du vill jobba inom detta? Profil: Kundtänk, självständig, påhittig, glad, inte rädd för att ta i, sist men inte minst sinne för detaljer! För att lyckas i den här rollen har du väl utvecklade ledaregenskaper, du är van vid att bygga team och motiverar på ett skickligt sätt ditt team till att leverera bästa tänkbara kvalitet och service. Vi ser att du har minst 2 års erfarenhet av arbetsledande posit... Visa mer
Är du intresserad av fest och event?


Bra, då kanske du vill jobba inom detta?


Profil: Kundtänk, självständig, påhittig, glad, inte rädd för att ta i, sist men inte minst sinne för detaljer!


För att lyckas i den här rollen har du väl utvecklade ledaregenskaper, du är van vid att bygga team och motiverar på ett skickligt sätt ditt team till att leverera bästa tänkbara kvalitet och service. Vi ser att du har minst 2 års erfarenhet av arbetsledande positioner med resultatansvar inom Café/ Restaurang/festarrangör


MINNEN FÖR LIVET


Som festarrangör i Västerås ska du:
Ge en förstklassig service som börjar vid skissbordet och som avslutas först när sista gästen går hem med minnen för livet.
Hjälpa kunder att arrangera en fest som blir omtalad länge och vida omkring.
Kunna tala och skriva arabiska samt kurdiska.
Skräddarsyr självklart lokalen efter kundens önskemål och behov.



Skicka in din ansökan så snart som möjligt. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Tillträde under februari eller enligt överenskommelse. Visa mindre

Västerås Innebandy söker Marknads- och arrangemangsansvarig

Bultar ditt hjärta lite extra för idrott och innebandy? Ta chansen att kombinera din passion med möjligheten att bidra till utvecklingen av vår idrottsfamilj! Vilka är vi? Västerås Innebandy vill bedriva en bred verksamhet för att låta så många som möjligt, oavsett bakgrund och förutsättningar, ta del av en fartfylld innebandyupplevelse. Vi är idag en förening med ca 500 medlemmar och har både bredd- och elitverksamhet inom flick/pojk och dam/herr.   Väs... Visa mer
Bultar ditt hjärta lite extra för idrott och innebandy? Ta chansen att kombinera din passion med möjligheten att bidra till utvecklingen av vår idrottsfamilj!

Vilka är vi?
Västerås Innebandy vill bedriva en bred verksamhet för att låta så många som möjligt, oavsett bakgrund och förutsättningar, ta del av en fartfylld innebandyupplevelse. Vi är idag en förening med ca 500 medlemmar och har både bredd- och elitverksamhet inom flick/pojk och dam/herr.
 
Västerås Innebandy vill vara mer än en idrottsklubb, att vara med i vår förening ska upplevas mer som en andra familj -  din idrottsfamilj. I en familj tar vi hand om och stöttar varandra i med- och motgång. Vår (P)assion och engagemang för föreningen, för varandra och för idrottandet, vår (R)espekt och (O)mtanke för varandra där alla är (D)elaktiga i utveckling och beslut gör att vi känner oss stolta och ur det föddes den slogan: "Vi är Västerås Innebandy - lets´s be PROUD!" som påminner oss om den värdegrund vår verksamhet styrs och lever efter.
 
Din roll
Vi är en stabil förening med god ordning och är stolta över att det blivit dags att ta nästa steg i vår utveckling. Vi söker nu dig som vill anta utmaningen att hitta vägar att lyfta oss ytterligare inom området marknad- och försäljning genom att bearbeta nya och underhålla kontakten med befintliga samarbetspartners och sponsorer. Här får du fria tyglar att ta fram idéer, utveckla och genomföra matchevent och föreningsaktiviteter som bidrar till föreningens bästa.
 
Vi vill bedriva en verksamhet med bredd, tillgänglig för alla, och ser även att du kommer hjälpa oss att utveckla och driva aktiviteter kopplat till medlemsrekrytering såsom skolsamverkan samt vår innebandyskola.
 
Ett av föreningens viktigaste arrangemang är Mälarenergi Cup som du får möjlighet att optimera och ansvara för.
 
Vi ser även att du krokar arm med våra ideella krafter för att vidareutveckla hur vi kommunicerar via vår hemsida samt sociala medier.
 
Vem är du?
För att trivas i denna roll tror vi att du har ett hjärta som bultar för idrott och en god förståelse för föreningsliv och hur en ideell idrottsförening fungerar. För att lyckas med dina uppgifter ser vi en fördel i att du har erfarenhet av försäljning och kundkontakter. Har du dessutom erfarenhet av att hålla ihop evenemang eller arrangemang så kommer det att underlätta.
 
Det viktigaste för oss är att den du är som person matchar väl med oss och din roll. Här får du en möjlighet att vara med och låta ditt driv, dina idéer och ditt innovativa sinne påverka vår gemensamma utvecklingsresa. Du får även chansen att låta din förkärlek för nätverkande och sociala kontakter bidra till framgång. I vår föreningsfamilj hjälps vi åt och löser på ett prestigelöst och flexibelt sätt de utmaningar vi ställs inför för vårt gemensamma bästa, vilket faller sig naturligt även för dig.
 
Praktiskt
Kansliet finns i Klövernhallen i Västerås där vi har vår barn- & ungdomsverksamhet. Vår elitverksamhet tränar i Mälarenergi Arena.
 
Arbetstiderna kan variera.
 
Din ansökan
Varmt välkommen att söka till och med 2023-02-15, urval sker löpande.
Kontaktperson vid frågor: Ordförande Annika Enberg, 070-95 33 557
 
Västerås Innebandy - Vår förening - Din idrottsfamilj - Genom hela livet Visa mindre

Projektkoordinator till Meeting & Event

Ansök    Maj 5    ESS Hotel Group AB    Eventproducent
Inte ett hotell. Steam Hotel är så mycket mer än 264 rum, en stor Pool Club, en rooftop-restaurang med hisnande utsikt och konferensrum med plats för 450 gäster. Steam Hotel är en destination för människor som vill uppleva mer och bli berörda, en plats för dig som inte nöjer dig med bra, en annan värld med en ny historia, en plats där vi skapar minnen. Nu söker vi dig som vill vara med och skapa minnen för våra gäster. Vi söker en positiv, initiativrik oc... Visa mer
Inte ett hotell. Steam Hotel är så mycket mer än 264 rum, en stor Pool Club, en rooftop-restaurang med hisnande utsikt och konferensrum med plats för 450 gäster. Steam Hotel är en destination för människor som vill uppleva mer och bli berörda, en plats för dig som inte nöjer dig med bra, en annan värld med en ny historia, en plats där vi skapar minnen.

Nu söker vi dig som vill vara med och skapa minnen för våra gäster.
Vi söker en positiv, initiativrik och strukturerad projektkoordinator till vårt team på Meeting & Event som ansvarar för att projektleda och organisera allt ifrån små möten till stora event på Steam Hotel.

Din huvudsakliga arbetsuppgift är att säkerställa att våra gäster får den bästa tänkbara upplevelsen och att vi tillsammans levererar möten i världsklass. Du leder gästen hela vägen från bekräftelse, genom planeringen och genomförande till uppföljning - och alltid med både gästen och hotellet i fokus. Du förstår vikten av detaljer, både stora som små.

Som koordinator hos oss ser vi att du är nyfiken, arbetar strukturerat och stävar efter att ge ”de lilla extra”. För att mötet ska resultera i en världsklassig upplevelse för våra konferensgrupper/privata grupper, krävs det att planeringen blir fantastisk och även att det förankras hos alla avdelningar i huset. I arbetet ingår det att stötta, samarbeta och hjälpa sina kollegor oavsett avdelning och arbeta över gränser om så skulle behövas.

Vi ser att du har lätt för att ta kontakt med människor, är en relationsbyggare och har en naturlig ja-attityd både mot gäster och kollegor. Du kommer ansvara för den interna- och externa kommunikationen kring dina grupper och säkerställa att rätt information finns i våra bokningssystem. Du kommer ha ett nära samarbete med säljavdelningen och övriga driftsavdelningar samt leda egna möten, avstämningar och visningar inför event.

Vad gör dig framgångsrik i rollen?
- Du har en bra service- och kvalitetskänsla i kombination med struktur i ditt arbetssätt
- Du är effektiv och är passionerad för eventplanering
- Du gillar att skapa relationer och har en övergripande förståelse för affärer
- Du har ett prestigelöst arbetssätt med god samarbetsförmåga
- Du har lätt för att arbeta tillsammans med andra men kan ta självständiga beslut

Vi ser gärna att du jobbar eller har jobbat några år på event- eller bokningsbolag och/eller med projektledning på hotell eller konferensanläggning.

Med start snarast kan vi erbjuda en anställning om 70-100% med 6 månaders provanställning.

Arbetstider vanligen vardagar kl. 8-17 men även kvälls- och helgjobb förekommer. Visa mindre

Evenpersonal/festivalassistent

Vi har kontor, biograf och befinner oss på olika ställen i city. Vi kan även vara på offentliga platser i Västerås. Festivalen är 4-19 Juni 2021. Vi anställer före under och efter festivalen. Vi arbetar med festivalen under hela året. Vi söker personer som har ett kulturintresse och tycker om att träffa olika människor och gillar varierande arbetsuppgifter. Meriterande är om man arbetat i liknande roller tidigare och att man har ett filmintresse. So... Visa mer
Vi har kontor, biograf och befinner oss på olika ställen i city. Vi kan även vara på offentliga platser i Västerås.


Festivalen är 4-19 Juni 2021. Vi anställer före under och efter festivalen. Vi arbetar med festivalen under hela året.


Vi söker personer som har ett kulturintresse och tycker om att träffa olika människor och gillar varierande arbetsuppgifter.


Meriterande är om man arbetat i liknande roller tidigare och att man har ett filmintresse. Som festivalassistent kommer du arbeta med olika sysslor före, under och efter festivalen.


Arbetsupgifterna kan vara webbhantering, marknadföring, fotografering, filmvisning, filmhantering, praktisk support, informera filmbesökare. Visa mindre